Hebahan

Selamat Datang Ke Laman Blog Shamsul-AlBesuti

Monday, July 19, 2010

Salam Dari Sarawak...

Assalamu'alaikum,

Agak lama juga saya tidak mengemaskini blog ini. Entah kenapa saya agak kurang mengemakinikan blog ini...mungkin kerana banyak tugasan pejabat disamping lain-lain jawatan yang saya sandang, menyebabkan saya agak jarang berkesempatan untuk mengemaskinikan blog ini.

Pada 25 Julai 2010, saya terlibat sebagai promoter Jacob's Walk 2010 yang berlangsung di FRIM. Beberapa persiapan perlu dipersiapkan agar acara besar yang membabitkan FRIM dapat berjalan lancar.

Pada 8 Ogos 2010, saya terlibat dengan penganjuran Karnival Islam FRIM sempena ulangtahun ke-25 FRIM. Saya selaku penyelaras bagi acara Penulisan Khat,Treasure Hunt dan Pertandingan Melukis perlu membuat beberapa persiapan agar semua yang dirancang berjalan lancar.

Hari ini, 19-22 Julai 2010 saya dan kakitangan unit saya berada diKuching,Sarawak bagi menjalankan kerja-kerja penyelidikan.Kuching agak banyak berbeza berbanding pada pertama kali saya sampai dahulu. Dah hampir 13 tahun lalu....memang berbeza.

Pada 23 Julai 2010, dua mesyuarat yang perlu saya hadiri...penat tu memang penat.Hanya 24 Julai 2010, saya ada masa bersama keluarga sebelum 25 Julai 2010 berlangsungnya acara Jacob's Walk for Healhty. Lepas itu saya bertolak ke Setiu pada 26 Julai 2010. Berehat 2 hari, naik pulak ke Tok Bali,Kelantan....

Walau bagaimanapun, semua itu adalah tugasan yang mesti dilakukan kerana ia adalah komitmen yang saya.......Kepada Isteri dan anak-anak, terima kasih kerana memahami kesibukan jadual kerja abah...Disebabkan jadual yang padat inilah, masa rehat Sabtu dan Ahad, saya manfaatkan sepenuhnya untuk famili. Hanya itulah waktu yang ada....Maaf kepada kawan-kawan yang masih ada jemputan saya tidak laksanakan...Wassalam

Salam dari Kuching.

No comments:

Post a Comment